dimecres, de maig 06, 2015

Per Euskadi, per feina o per corre

Dos dies per euskadi per feina, sembla que poc a poc surt el sol un altre cop en el sector de l'automoció.  Pero no hem parlat de feina mai al blog i no serà ara el primer cop.
Això si espero que amb la tablet que ha arribat a casa pogi donar més vida a al blog. Perque ja no som dos a casa, sino tres. La finestra segueix igual de petita pero la casa és fa més gran.
Tornem a Euskadi, un dies dormint en un petit hotel/casa rural d'un petit poble prop de Durango, Garai. Una casa al costat de l'església del poble. Una casa molt guapa on he dormit en un habitació on el sostre era una finestra. Un lloc per tornar algun dia per gaudir del paisatge tot i que ahir despres de 10h de feina em avaig pillar les sabatilles de corre i cap el monte a fer quilòmetres per mig d'un bosc amb uns super arbres grans i tot super verd.
Volia pujar fins una petita muntanya que hi ha prop del poble, pero no vaig trobar un camí que portes diretcte.aixi que vaig sortir del poble seguint un camí amb marques de GR, una pista de sorra i pedres que pujava poc a poc. Al cap de 4km vaig trobar un pícnic i des d'aqui vaig seguir per una carretera fins sota dels molins generadors d'energia, aquí ja per l'hora decideixo tornar. Consulto el Google maps i trobo una pista que baixa fins a Garai. Aixi faig un circuit circular mitxe de muntanya i ciment.
La pista de baixa es molt maca i travessa caps verds amb ovelles amb una llana molt llarga. Ja no tinc bateria al mòbil i no puc fer-lis fotos, però gaudeixo de la baixada fins arribar a baixar sota el poble i prop d'un bonic torrent on baixa molta aigua. Des d'aqui faig últim quilòmetres fins el poble per asfalt i en pujada per retornar a Hotel. Quan arribo a l'hotel veig unes vistes increïbles amb les últimes llums del dia de tot el parc natural d'urkiola.
A l 'habitació ja he oblidat les 10h de feina i tota la pressió.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada