diumenge, d’octubre 06, 2013

Ruta per la Garrotxa amb BTT

Dissabte 5 sortim des de Besalú amb el Xori a fer una ruta de BTT. Sortim des de l'aparcament al costat del Pont Vell i busquem el GR1 per seguir les marques, les marques costa de trobar-les i ens despistem alguns trams. Estem a només 1km de Besalú però ja hem fet 5km entre anar i tornar pels camins perduts... Al final trobem el GR i seguim les poques indicacions. Prop de la carretera antiga ens trobem a un trialera que baixem a peu fins trobar un camí que ens porta fins la carretera antiga. Fem un petit tram per la carretera antiga fins a trobar el desviament a ma dreta del ruta numero 5 senyalitzada. Ara seguim aquesta ruta que esta molt ben senyalitzada els primers quilometres es fan be per algun tram de la pujada fins el coll el fem a peu per la dificultat. La petita pista esta en molt mal estat i amb molta pedra solta. Arribem el coll i iniciem la baixada per un bonic corriol, gairebé tot es pot baixar dalt de la bici. Arribem a final prop de Briolf (runes d'una casa i església) des d'aquí seguim en direcció Castell de Roca. Un cop a la pista ampla que baixa des de Castell de Roca fins a Sant Miquel de Campmajor decidim agafar la ruta deSalamina que ressegueix el riu. Com el riu va molt ple de aigua de les ultimes pluges d'aquest dies, en algun tram hem de descalçar-nos per poder passar. Un camí que ens porta fins a una pista que dur a Sant Andreu, un petit nucli de cases molt bonic. Des d'aquí seguim la pista que uneix Sant Andreu amb Besalú passat per Sant Fruitós i tornar fins a Besalú.