dimecres, d’octubre 17, 2012

Entrenament per muntanya: refugi de Colomines i escalda a Àger. (12/10/2012)

Pont llarg, dies de festa a la feina tot i no tenir res a celebrar. Així que aprofitant el pont anem cap els Pirineus. Divendres al matí la Marta té un trobada de mestres a Tremp, així que després de deixar-la a Tremp vaig cap a la Vall fosca a estirar les cames. La intenció és pujar fins l'estany Gento corrent i perdrem una estona per la vall. Arribo a les 10:45h a l'aparcament de l'embassament de Sallente, preparo la logística i enfilo el camí cap a l'estany Gento. Decideixo pujar sense deixar de córrer i tot i que els primers metres es fan durs, ja que no he escalfat, vaig fent sense treva: Després de la primera pujada, on es fa tot el desnivell, arribo al camí que segueix les antigues vies del tren. Passats els túnels arribo a L'Estany Gento i veient que vaig bé de temps enfilo camí cap el Refugi de Colomines. El dia acompanya i realment em trobo molt bé i vaig fent sense aturar-me i sense adonar-me apareix davant meu el refugi, miro el rellotge i marca 1:01:00h! Aquí descanso, no hi ha ningú al Refugi i estic sol. Menjo un parell de barrites, algunes fotos i cap a baix!! així que al final 1:47h pujar, baixar i descans.



Baixo a buscar a la Marta a Tremp,  volíem anar a escalar a Collegats, però el cel es tapa i comencen a caure algunes gotes. Com que tenim la nova guia d'escalada a Lleida busquem alguna alternativa. Mirem el temps i anem cap a Àger a buscar un sector que hi ha a la guia que pinta molt bé. Barranc del Grillo, vora l'ermita de la Pedra, sobre el poble d'Àger. Així que arribem amb prou temps per poder fer 4 vies, un parell de IV+ que la Marta fa de primera i dos 6a que faig de primer. Un sector molt guapo amb moltes possibilitats per fer vies que pinten molt bé!




4+ Barrac del Grillo

4+ Barrac del Grillo


 6a


6a

Ermita de la Pedra Ànger

Cel des de Embasament de Sellente.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada