dilluns, de desembre 19, 2011

L'Ardenya camí de Carcaixells

Matinal per la Zona de l'Ardenya, dissabte passat vaig anar a córrer la mitja de l'Ardenya i tenia ganes de tornar per conèixer una mica millor la zona. Així que amb horari de "domingueros" anem cap a Solius per agafar la pista que hi ha a l'entrada del poble per pujar fins l'aparcament que hi ha al costat d'una masia i on hi ha un cartell inidicador dels camins.
Des de l'aparcament pujem per la pista a peu, seguint les marques de PR, quan la pista es converteix en una petita riera seca i on hi ha els cartells de la ferrata i els pals indicadors dels camins, agafem el camí de la Ferrata i del SL (marques blanques i verdes) que puja sense treva fins l'inici de la cresta, la cresta es fa pel camí equipat de Carcaixells. Anem empalmant agulles, cadenes, ens trobem el pont tancat i decidim anar per la ruta alternativa i anem fent camí fins arribar al cim del Montclar. Bones vistes dels pirineus, la plaja...  Baixem per un seguit de pistes i corriols, fins arribar a l'aparcament on tenim la furgoneta i cap a casa!
L'Ardenya és una zona molt bonica i que cada dia li trobo molt més encant i on trobem molts recons per descobrir, tornarem!

I ara ja preparant les motxilles i el material per dissabte vinent que marxemcap a Marroc a intentar pujar al Tubkal! Go to Tubkal! Go tu Marraqueix!