dissabte, d’abril 30, 2011

Reivindiquem el paper de la política.

A voltes sembla que quan dic que em presento a Alcalde de la meva ciutat, sembli que sigui estrany que busqui algun interès propi, tothom fa les mateixes bromes i jugant amb el desprestigi al qual està sotmesa la gent que com jo hem decidit implicar-nos en política mitjançant els partits.

I us haig de dir, que sempre m’emprenyo i em rebel·lo contra aquesta idea o contra aquells que demanen que en comptes de polítics siguem gestors, o que en comptes de polítics siguem qualssevol cosa diferent. Doncs jo reivindico el paper de la política com l’eina vàlida per transformar el meu entorn, per canviar allò més proper i de retruc canviar la globalitat. Reivindico que sóc gestor, però gestor de sentiments, d'idees, de somnis i il·lusions per fer de la meva ciutat un món millor, una societat més justa i lliure.

M’allunyo de la política de despatx, de la grisor dels gestors i reivindico el paper clau de la política com una roda més de tot un moviment global de transformació social i nacional i ho faig amb el convenciment que des de la recuperació d’aquesta manera de fer política, des de la radicalitat democràtica, podem aconseguir també tornar a il·lusionar a la ciutadania de Castelldefels perquè entre tots i totes reinventem la ciutat.

Jo vaig decidir implicar-me per transformar, per canviar, per reinventar Castelldefels i des del municipalisme construir un país lliure, com els meus companys i companyes d’ERC Castelldefels i estic segur que entre les nostres mans i idees, que és l'únic capital que tenim, unit a les vostres, les del teus amics, companys i coneguts, ho farem possible i tornarem a reviure un maig de canvis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada