dilluns, de maig 17, 2010

rebel.way'10

Immers dins de les classes del curs de disseny gràfic. Fa uns dies varem fer un concurs de disseny de cartells pel gran premi de F1 de Catalunya. El cartellisme sempre ha estat un afició que la meva implicació en mil histories m'ha deixat sempre poder donar espai a les meves creacions.
Aquest dies recorbada quin era el primer cartell que vaig penjar o quin va ser el primer cartell que vaig, per dir-ho d'alguna manera, dissenyar... Tot plegat en va dur a fer un cartell "el meu" estil on tenia clar que per mi el cartellisme o l'imatge no te un sentit i és totalment desnaturalitzada si allò que veiem no transmet res més enllà del producte que volem difondre...
A l'hora de presentar el meu cartell, varem establir un debat prou interessant, tot i que sense gaire sorpresa i en vaig adonar que seguim remant contra corrent i que allò que triomfa és allò que segueix els canons establerts. Com ara per ara no en guanyo la vida fent cartells i ho faig com eina de transmissió, de transformació, que per mi es un dels pilars que hauria de tenir tot disseny gràfic, ho seguirem fent. Ara començo a fer cartells per concursos, aixo si, signats amb rebel.way'10.. la signatura es una historia per un altre post...


El Cartell a nivell tècnic no te gaire complicació, és més el missatge que vol donar. Contraposar tot allò que representa la F1 com a model social i econòmic amb el missatge de revolució que és el que vol transmetre amb la simulació de la tècnica utilitzada amb un de les icones revolucionares més reproduïdes i representatives. (Cal dir que no vaig guanyar el concurs de classe i segur que el Sr. Bernie Ecclestone mai aprovaria un cartell aixi pel seu circ)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada