diumenge, de maig 24, 2009

Segona cursa de la temporada, Paüls!

Apunt d'anar a dormir. Cansadet i molt content. Avui he tornat a baixar a Paüls, segon cop em dos mesos. Quan vaig estar pel pont ja vaig tenir al sensació que volia tornar a córrer aquesta cursa, així que després d'apuntar-me cap aquest mati cap a les 5:30 del mati cap allà. Havia dormit poc i una setmana amb sensacions estranyes. Però poder quan sembla que no et trobes molt be, es quan més be vas. torno a Baixar amb el Rubens, company de curses aquesta temporada.
Recollida de dorsals, estiraments i a córrer... la cursa es dura, molt dura, prop de 23km i amb gairebé 2000 de desnivell positiu. Primers kilòmetres de pujada sense treva fins i tot amb trams de grimpada, baixades de cabra i d'aqui corriols sense treva de pujades i baixades, vistes impressionants, vent, boira... i una paisatge magnific.
Em vaig sentint be, molt be tot i que les ultimes pujades em costant una mica, però a l'ultima baixada, a "xalar" de valent! Els últims revolts prop del poble en fan pensar en prop de l'any i mig sense córrer i que creia que no ho tornaria a fer... moltes sensacions i records.
Entro molt cansat però content, molt content que es difícil d'explicar. Feliç i amb moltes ganes de tornar a posar-me la sabatilles en la primera cursa que vaig córrer, el TAGA el prop 12 de juliol! fins aquell dia a entrenar!

Punta de l'Aigua 1100m (16 km aprox.)

Avituallament del Lloà 13.8km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada