divendres, d’abril 10, 2009

Cap de la Cometa del Form 2688m

Fa temps que anàvem darrera del cim del Roc Meler a Andorra amb la frontera amb França... Amb el Xori havíem provat d'anar i fins i tot havia fer un intent també amb l'Eva. Peró un dia per cansament, i d'altres per mal temps... Peró aquest any havíem de pujar... Així que dimarts després de l'espectacle del Barça. quedo amb el Xori i cap a Sant Joan de les Abadesses. I Dijous a primera hora cap a Andorra... un camí llarg. S'aixeca un dia impressionat que ens acompanya durant tota la jornada.
Arribem a un revolt molt tancat de la Carretera que baixa del Coll de Pimorents cap a Ax-les-Termes. Aquí aparquem i comencem la pujada. Es una mica tard i el sol ja donar fort, busquem un indret per passar el riu i el final acabem dins d'ell... amb les botes i tot mullat, decidim seguir cap el cim... molta neu. Sort de les ultimes nevades que fa que a la part baixa torni a haver neu. Anem pujant poc a poc. No trobem a ningú i l'únic company de viatja es una guineu... Ja prop de 2100m la neu es massa tova, per l'afecta del sol i es fa dur seguir.
Al final, force cansat arribem a la carena de Cap de la cometa del Form. en aquest punt decidim que seguirem fins aquest cim però deixarem per un altre dia el Roc Meler... Es resisteix, però estem massa cansat i fa molta i molta calor...
Arribem el Cim, que cal deixar els esquis i fer una petita grimpada, fotos i cap els esquis, preparar-los per baixar i cap a baix... cansats i amb la neu primavera i molt estovada és fa llarga la baixada... Peró el final, després de 5:45 Tornem a estar el cotxe amb 1150m de desnivell positius. Poder l'ultima muntanya amb esquis? tot i que hi ha molta neu encara!
Cap del la Cometa del Form 2688m

Pujant..
Cap a la Carena
Carlit el Fons.
Unes vistes impressionats.
Ultim tram del cim.
Cim!
Ja de baixada, l'hora de fes un mos.