dissabte, de gener 17, 2009

A la tercera.. la vençuda!

Sona el despertador cap a les 6:30h per anar cap el Pirineu... apago el despertador i segueixo dormint... l'assagi d'ahir em va deixar massa cansat... així que cap a 2/4 de 10. Esmorzo i decideixo anar amb el meu "gps" a buscar el "mític" Hospital de la sang... Així que miro Internet i trobo una ruta circular amb sortida des de l'aparcament de l'Alzina del salari i segueix per la Font dels traginers - Avenc del llest - Coll del Boix - Hospital de la Sang - Cova Fosca - coll de tanca - La porquerissa - L'Alzina del Salari...

Així que cap allà vaig, un dia bo, amb un sol que esvaeix els núvols, connecto el GPS, carrego el mapa i començo a caminar. Tot i que vaig amb el GPS, hi ha mil camins, però poc a poc i amb alguna anada i tornada vaig trobant el camí i vaig descobrint la font dels traginers l'avenc dels llest i desprès de caminar prop de 1h, ja soc dalt del turo de l'Hospital de la Sang! No ser per on anar, però veig un parell d'avis excursionistes que apareixent per una corriol entre mig del bosc. M'he espero i em fico pel mateix corriol, el camí va per sobre d'una cinglera. El camí de sobte baixa per una canal que entre mig del bosc i rocs em porta fins trobar la Cova fosca i l'Hospital de la Sang. Allà una guineu en donat la benvinguda. Una guineu prou descarada per no marxar corrent i estar allà fent companyia, clar que el que busca la guineu es menjar...

Desfaig una part el camí i segueixo la ruta cap coll de la tanca, la porquerisasa i el coll trescreus i cap a casa...

una Excursió circular molt entretinguda i bonica. Sant Llorenç te molts racons per descobrir.
Cim de l'Hopital de la Sang.
Guineu.
Guineu.
Hospital de la sang.
Interior de l'hospital de la sang.
Entra de la cova fosca.
Cova Reco Gros.
Formes..

Paller de tot l'any.
Mapa excursió:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada