diumenge, de gener 18, 2009

els numeros de la finestra 2008

Avui he fet una visita el comptador de visites de la finestra, google analytics i he buscat el resum de tot l'any 2008. Sempre m'ha fet curiositat saber quanta gent entra a la finestra, quants ens trobem buscant informació per els cercadors, etc... Es curiós saber quina pagina es la ha estat la més visitada (Castells per sant feliç) o quin son els apartats més trobats (muntanya)... son curiositats que sempre m'han agradat mirar..
Així l'any passat varem tancar l'any amb 4.666 usuaris únics (2.508 el 2007), 11.723 visites (8.298 el 2007) i 17.856 (11.535 el 2007) pagines vistes, això sempre segons el comptador.

Doncs espero que aquest 2009 la finestra sigui sent visita com fins ara i que allò que aquí vaig penjat sigui del interès (fins i tot els meus articles de política) de tots i totes, que ajudi a seguir construint un altre mon que es possible el mateix temps que descobrir mil i tot allò que m'envolta i que tinc ganes de compartit amb tots i totes els que per alguna raó em visiteu en aquesta petita finestra que aquest any pels volts del setembre farà cinc que esta oberta.

Fins el proper post.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada