diumenge, de novembre 23, 2008

Temps difícils per l'hort de casa...

Aquest any amb el trasllat de pis vaig abandonar una mica l'hort... tot i que vaig plantar albergínies i pastanagues el començament. Les tomaqueres que vaig portar de l'altre pis no varen aguantar molt de temps... i ara les albergínies i les pastanagues no acaben de sortir be... (estic pensant que no tinc un bon balco...) i també tinc una plaga de uns petits cucs que es menjant totes les fulles... i que no he combatut... així que que em sembla que aquest hivern deixar reposar "les meves terres" faré neteja i espera que el marxi el fred i que tornin les bones collites!

El nou emplaçament...

Fulles d'albergínies.
Flor d'albergínies.
i com no la Merla... que he descobert que no menja cucs... i em cuida poc l'hort...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada