divendres, de juliol 18, 2008

Recomptes de pedres...

Ahir actualitzava la llista de muntanyes que he pujat, si digueu-me frkiki, però tinc una fulla exel amb les muntanyes que anat pujant, la data, la via, les condicions i amb la companyia de qui he pujat.
Segur que hi ha alguna que m'he oblidat, també hi ha algunes dates que no recordo o no tinc ( Aquest post es també per que m'ajudeu i algú que va compartir amb mi alguna excursió, s'en recorda de la data m'ho faci saber).
Tampoc penseu que es cap cursa, ni cap col·leció, ni competició per col·lecionar muntanyes, perquè cada muntanya es per mi un record, cada excursió ja val la pena per si sola, per la companyia, pel descobriment, etc...






i Clar esta que de tota aquesta llista pot sorgir un petit resum:

Primeres ascensions de cims de > 2000m = 84
Primeres ascensions de cims de > 3000m = 21
Primeres ascensions de cims de > 4000m = 4

Total= 109

ascensions absolutes de Cims de > de 2000m = 155
ascensions absolutes de Cims de > de 3000m = 28
ascensions absolutes de Cims de > de 4000m = 5

Total= 188

Cim amb més ascensions= 12 vagades (Bastiments 2883m)

Ascensions amb solitari: 18

1 comentari:

  1. Vaia tela nano!!! Està guai el llistat!!
    Al David no caldria fer-ne cap ja que només hi hauria una linea, je je je!!

    ResponElimina