dijous, de juliol 24, 2008

Concurs fotografic, divertit i creatiu...

Des de que em vaig comprar la nova maquina de fotografia, he anat visitant i em vaig registrar el fòrum de Canonistes, el fòrum dels amants de les maquines Canon en el qual s'aprèn molt, hi ha moltes idees, t'ajuden amb qualsevol problema, mercat de segona ma, trobades, concursos, etc.. i periòdicament es convoca un Gymkhana, aquest cop la IX i que consisteix que el guanyador de l'anterior proposa 15 temes per fotografiar i en el plaç de una setmana aquest cop Del 15 al 23 de Juliol has de fer les 15 fotos.... Aquest cop era el primer que participava i nomes hem arribat a 12... així que no poc participar en els premis, però m'agrada molt l'idea de voltar per caçar els 15 temes, aquí os deixo amb els 12 temes i les fotos:

1-Mundo de la música
Gralla


2-Tinta

Sin tinta


3-En Transporte público


4-Autorretrato
Des de dos angulos.


5-Roto
Árbol


6-Espejos
Espejos naturales distorsionados


7-Cigarros
No Gracias!


8-Cadenas
Cadena de tracion


9-Locura
Locura Urbanistica


10-Surrealista

11-Erótico


12-Noche
Noche en el patio interior


13-En la playa
Casitas en la playa


14-Fotografía a un palmo del suelo
A un palmo del puente


15-Invisible (se aceptan fotomontajes)

2 comentaris:

  1. La del transporte público ja te la porto jo. La dels invisibles, també.

    ResponElimina
  2. "transporte público" es ironia fina per un motero, no? ;)

    ResponElimina