dimecres, de maig 16, 2007

Notícies des de l'hort urbà de Castelldefels!

Avui cuidant el petit hortet que tenim al balcó de casa m’he portat la primera sorpresa! La tomaquera ja comença a treure tomàquets! El primer tomàquet! Ja veu la llum!

Així que el petit hort urbà de Vista Alegre comença a donar els seus fruits. Ara per ara només tenim maduixeres, Alfàbega, Julivert, Menta, 3 alzines i àloe vera...

Sempre m’ha agradat cultivar la terra… poder algun dia conduiré un tractor com aquell de la foto d’un post anterior… fins que no arribi el dia de cultivar-la, la seguirem defensant!

Esteu convidats a una amanida de tomàquets!

7 comentaris:

  1. Juju no sé si donarà per una amanida, però... JA TENIM TOMÀQUET!!!!!

    ResponElimina
  2. Com mola!

    Jo m'enyoro mil de l'hort de la iaia!... quina sort tenir un petit espai al balcó!

    M'han vingut un munt d'olors, de tot el que teniu plantat! :D

    No mateu al tomàquet, deixeu-lo que faci olor... fa olor? mmmh és boníssima!

    Petons i... a veure si podem veure aviat l'hort i la casa sencera, cagunlou! :)

    ResponElimina
  3. "Petons i... a veure si podem veure aviat l'hort i la casa sencera, cagunlou! :)"

    No afegiré res més.

    ResponElimina
  4. Encara y sempre alternativa verda a un mon gris, felicitacions per el blog...

    ResponElimina
  5. ¿Y cómo estaba el tomate balconero?
    Yo un día me comía un níspero y casi sin darme cuenta metí la semilla -seguramente no sabría dónde tirarla- en una maceta ¡¡¡y hoy mide un metro!!!. Siempre que lo veo me emociona comprobar que existe la vida sin darnos cuenta, (¡toma conclusón!)
    Por cierto, me gusta leerte en catalán, me reucerda mi paso por Menorca. Besicos

    ResponElimina
  6. Hola, Sóc la Susanna i estic molt il:lusionada de fer un petit hortet a casa meva. He vist els preus de les taules de cultiu i ara per ara no m'ho puc permetre, que us sembla la idea de comprar unes jardineres grosses de plàstic??? creieu que ho puc aconseguir??? Gracies i salut!!!

    ResponElimina
  7. Hola Susanna,
    si mires a l'apartat hort del nostre bloc (http://unafinestradebontemps.blogspot.com/search/label/Hort) pots veurà que tot el cultiu que fem el fem amb jardineres de 35Cmx35Cm i 30 de profunditat, tant pel preu com per l'espai ja que nosaltres nomes disposem d'un balco. A les jardineres hem plantat tomaqueres (una per cada jardinera), pastanagues (9 per jardinera), i ara estem amb enciams (3 per jardinera) i anem fent!
    T'animo a començar i ja veures com poc a poc donar resultats!
    fins aviat i ja ens explicares com va tot!

    ResponElimina