dilluns, de març 05, 2007

Traspàs de la RENFE, a Castelldefels ho tenim clar.

Castelldefels és també una de les ciutat que pateix la mala gestió de RENFE. Estem farts de ser ciutadans de segona o preferent per aquest estat espanyol!

Cal demana el traspàs JA! Traspàs amb els diners per poder fer les inversions que durant anys, tant el PP com el PSOE amb el silenci de CIU i PSC, no han fet.

Tot el meu suport a les JERC – Barcelona que han editat un vídeo de les tres accions simultànies que van tenir lloc el passat dimecres 21 de febrer a les estacions de Sants, Passeig de Gràcia i Sant Andreu comtal per tal de posar de manifest les greus mancances que ofereix el servei de rodalies, així com per demanar-ne el traspàs de forma immediata.

4 comentaris:

  1. Espero que també demaneu la transferència de ADIF a Catalunya.
    Ens transferiran Renfe i el que va malament es ADIF (les infraestructures)

    ResponElimina
  2. Dius: "Traspàs amb els diners per poder fer les inversions que durant anys, tant el PP com el PSOE amb el silenci de CIU i PSC, no han fet."
    ERC ha votat favorablement els últims 4 pressupostos de l'Estat, segur que hi te menys culpa que CiU?

    ResponElimina
  3. 4 anys davant de 23 no crec que siguin comparables. Tot i que jo no pretenc dir que CIU es culpable, però la situació actual no és fruit de 4 pressupostos de l’estat. Aquí l’únic culpable és l’estat espanyol i la seva política de espoliar Catalunya. Però no oblidem que tenim l’estatut que tenim i no va ser ERC qui el va negociar a la baixa en el seu apartat d’infraestructures.

    Per mi la solució es el traspàs de RENFE i de les seves infraestructures amb les partides pertinents i des d’aquest punt tant la gestió, el manteniment i les noves infraestructures han de ser gestionades des de la generalitat. Des de Ferrocarrils o des d’una nova empresa publica.

    ResponElimina
  4. esteve con el traspaso de competencias no creas que esta solucionado todo el problema, hay que tener encuenta la ley del sector ferroviario, que tambien existe la de cataluña ambas perfilan un modelo de ferrocarril no publico y no social,las inversiones se las lleva el AVE, que nadie se atreve a cuestionar, pero se puede optar por la velocidad alta que es mucho menos costosa al alcance de todos y por el transporte de mercancias en tren, por tema medoambiental y saturacion de carreteras,y en la practica es todo lo contrario. Intereses privados,politicos y mala gestion es la que nos lleva a tener un tren tercermundista. SALU2

    ResponElimina