dilluns, de febrer 12, 2007

Acrobàcies al cel!

Dissabte al vespre feia molt de vent, i aquesta és la pinta que tenia la platja de Castelldefels.

Vam anar al Decathlon a comprar cordes per a l'estel i vam anar a la platja. Al principi posàvem malament una de les varetes. L'estel va ser trobat a Galícia sense llibret d'instruccions... i per això no hi havia manera de fer-lo volar!

Però al final ens en vam sortir: en aquesta foto es veu el meu caparró i l'estel.
Al final fins i tot feia acrobàcies, casi mato a l'esteve intentant fer que toqués amb una ala a terra, i a més em va caure a l'aigua! Però amb una mica de pràctica la nova joguina funcionarà d'allò més bé.

Ara necessito trobar una cua per posar-li, si pot ser amb molts colors, i també un tub per poder-lo portar amb la bici.

M'encanta aquesta foto...... la platja a l'hivern és fantàstica.

(per cert, lògicament, l'artista de les fotos és l'esteve...)

5 comentaris:

  1. Ooh què xules!

    La primera ja és fons de pantalla ;)

    No sabia que tinguéssiu un estel. Deu ser divertit! :)

    ResponElimina
  2. Ei això és molt interessant. Haurem de coordinar una jornada de recerca amb el grup d'investigadors que tinc a Caldes! Les Doctores Laia Mei, Laura Xiu, etc!!!!

    Daniel

    ResponElimina
  3. tú también con cometas??? joer, ya somos dos

    Saludos y a ver si un día las sacamos

    ResponElimina
  4. cony! qunes fotos més guapes!

    per cert, jo toca veuren's no? el que passa que no tinc cap contacte vostre... o sigui que estaria bé una mailejada (al perfil tinc el mail)

    petons!

    ResponElimina