dimarts, de desembre 12, 2006

Trepitjant les primeres neus al Canigó

Hem dormit a Roses a casa l'Anna, on hem anat a celebrar l'aniversari de l'Elena. Ens llevem diumenge, i després de deixar els que no tenien energia per a la muntanya després de la juerga, ens dirigim cap a Prades, i busquem la pista que mena al refugi de Cortalets, des d'on ens agradaria intentar el Canigó.

Però aquest és l'aspecte de la pista més o menys a 1400m, de manera que deixem els cotxes i continuem a peu.Impressionants les vistes, el dia és claríssim, i al fons veiem el mar...
Deixem la pista i seguim les marques de GR. Som una bona colla!!
Les nenes: l'Aina, l'Elena, la Núria i jo.
La veritat és que el dia és clar i bonic, i molt fred, sobretot quan passem al cantó Nord, on es troba el refugi, comencem a passar fred de veritat.
Per fi, ja es veu el refugi!! Està tancat, però la part lliure és gran, hi ha llar de foc encara encesa dels que acaben de marxar, i ens asseiem a dinar.

Després de dinar, sense perdre massa temps, per por que se'ns faci fosc, resseguim la pista tota nevada fins als cotxes, i fem la foto de grup... Ho tornarem a intentar a l'estiu!!

8 comentaris:

  1. ueeeeeeee !!!

    Salut família !

    Una petita gran aventura per un petit gran veguer ! (gran d'edat vull dir que cada dia em faig més vell i la fatiga en l'ascenció ho evidencia)

    Grata experiència en molt grata companyia, a veure si m'entreno i a la propera no m'heu d'estar esperant :P

    Jejeje merci guap@s !

    ^_^ Pep

    ResponElimina
  2. Ueeeeee!!!

    Visca l'excursió pel Canigó!

    Jo m'ho vaig passar molt bé també :)

    Fem-ho més a sovint!!... Rovira, t'ho vas perdre ;)

    Petonsss

    ResponElimina
  3. Per cert,

    "jujujujujjijijiji"

    (les nenes, al bar)

    ;)

    ResponElimina
  4. jo també vull anar al Canigó, si pot ser en un dia com aquest!

    Màrius

    ResponElimina
  5. fem un pacte, jo us porto les fotos del Tuc i de l'altre dia al Canigó...i vosaltres em porteu les del Canigó...què en dieu?

    xula l'excursió i xula la companyia, com sempre! Haver fet cim sent tanta gent...hauria provocat una històrica estampa de les forces especials que segurament hagués passat a la història. S'haurà de tornar a intentar! ;)

    La propera...el Balandrau? A veure si ho muntem!

    i eva, passa't pel meu bloc, que hi ha un nou post que crec que serà més interessant que l'anterior...accepto la cutrería del passat!

    un petó als dos!

    ResponElimina
  6. Visca els excursionistes i la eva la mès bonica!!!

    Molts petons

    Salut

    ResponElimina
  7. eeeeeeeeei!!!
    gran expedició al Canigó! I quines vistes!! Si no hi havia ni deu!! Què bonic! Val la pena llevar-se dora per fer coses així!
    Un petó molt gros i merci per aquell matí diferent que tant necessitava!
    Aina

    ResponElimina
  8. PER CERT! JA TINC BLOG! UEEEEEEEEEE
    www.papagaya.blogspot.com

    ResponElimina