dilluns, de desembre 18, 2006

S'acosta Nadal...

6 comentaris:

  1. em pregunto perquè serà que a vegades em sento tan identificat amb el Garfield?? :p


    un petó

    ResponElimina
  2. mítico gato, me reí mucho

    besos y Salud!!!

    ResponElimina
  3. siiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    pollastre amb prunes, escudella i carn d'olla, sopa de galets, turrons, neules, roscó de reissss...


    "tinc gana" ;D

    ResponElimina
  4. jajajajaja!!!
    Elena! Tinc gana!!!!! que dolenta.

    Sí, sí, mític gat... m'encanta!

    Pablo, t'hi sents identificat perquè ets casi igual ;).

    Bones festes a tots.

    ResponElimina
  5. eeeeeeeeeeeeeeh! igual igual no, eh?

    "bocagrossa té gana..."

    bones festes!

    ResponElimina
  6. eva, gràcies per la correcció, et vaig deixar un missatge en el meu blog. una abraçada madrilenya

    ResponElimina