dijous, de novembre 23, 2006

Avui he aprovat!

Ja tinc el Carnet de Moto GRAN!!Però tot i així trobo que això del carnet de moto es un robatori i una loteria! crec que ens estalviaria temps pagant pel carnet un preu establert i que tinguessin que fer un mínim d'hores de practiques en circuit de circulació. No crec que el fet de passar 5m per unes planxes sense tocar-les sigui un merit per tenir el permís... i que dir si decideixes no fer-ho per lliure i pagar la teòrica per l'Autoescola!
Doncs res, un motero(novell) més!

5 comentaris:

  1. Felicitats.
    A l'Eva ja li he dit quines conseqüencies tindrà aquest fet ;)

    ResponElimina
  2. Felicitats!
    ara ja et compres la Harley? O al cotxe tornant del Tuc vam quedar que no? ;)


    ens veiem!!

    ResponElimina
  3. Felicitats!

    Jo divendres vaig fer el primer dia a l'autoescola... he de dir que em vaig avorrir força :s

    ResponElimina
  4. Felicitats! Benvingut al món dels moteros!

    ResponElimina