dimecres, d’octubre 18, 2006

Per qui fan campanya?

Aquesta és una campanya d'un partit amb vocació d'esdevenir una opció majoritària i de fer extensiu el seu model de país i de govern?
Tant se valdria que directament demanessin el vot pels socialistes.

3 comentaris:

  1. La vocació de "palanganeros" els aclapara... En termes arquitectònics es podrien anomenar "L'ESQUERRA CONTRAFORT"
    Sembla que la sola preocupació d'Inciativa per Catalunya-Els Verds-Esquerra alternativa sigui quantes conselleries els hi podrien tocar i, sobre tot, que el "conseller florero" segueixi anat a la plaça sant Jaume en cotxe oficial.

    ResponElimina
  2. El terme "l'esquerra contrafort" em sembla d'una precisió sublim.
    Gràcies.

    ResponElimina
  3. Muy buena tu aportación a la politología, marius, y como dice eva, parece de una precisión sublime. Es verdad, para qué harán campaña esta coalición, si eliminan todo sesgo ideológico convirtiéndose en un producto político a disposición del mejor postor o del postor de turno. Creo que el mensaje de izquierdas es pura etiqueta (si bien su militancia se sienta completamente de izquierdas, y lo digo a ciencia cierta) y dicha coalición no es más que una maquinaria para apoyar cualquier gobierno que le ceda alguna consellería (y a nivel estatal, la conformación de grupo parlamentario). Como siempre, la política al servicio de quienes la trabajan y no en favor de los ciudadanos que la sustentan.

    Salud

    ResponElimina