divendres, de juny 09, 2006

Apte!

En fi, per tots aquells que hagiu seguit les meves aventures i desventures sobre el CAP, aquell curset per fer de profe, que sapigueu que després de tot plegat... soc apte!! Mireu:

Hola Benvingut al servidor de l'ICE

EVA VENDRELL SARROCA
Nota teòric Juny: AP
Nota pràctic Juny: AP
Nota Final: APTE/A

Per cert, que fent gala de la eficàcia administrativa que caracteritza la UB, per recollir el certificat del CAP he de tornar a presentar el títol de llicenciat... tenint en compte que me'l van fer portar quan em vaig matricular del CAP i que a més a més me l'han donat ells...!

1 comentari:

  1. iepa! felicitats guapa!

    a mi també em pots apuntar al grup dels APTES jajajaja!!!! i he de dir que també em cago amb tot de tornar a rebuscar el títol de llicenciat… a qué ve ara això? i per què no em fan portar també el carnet de conduir?

    enfin que ja podem anar als instituts a currar… jo de moment seguiré en lo que estic i tu què faràs?

    ens veiem,

    ResponElimina