dimarts, d’abril 18, 2006

Campaments a la Vall d'en Bac

Els campaments són una de les activitats del Cau per excel·lència, i em va encantar tornar-hi a participar, encara que fos amb un paper... polivalent, com va dir el Pablo. És a dir, compres, intendent, enredant i jugant amb els nens. I a l'hora de decidir: "Ah, jo què sé, jo no sóc cap". Com mola.
Sortosament el temps ens va aguantar. Només un dia va fer intenció de ploure, però finalment només van caure tres gotes mal comptades. Per si de cas, mentre els llops eren d'excursió, jo els vaig preparar una coveta on aixoplugar-se si plovia:

Vaig fer 700km amb la furgoneta amunt i avall, menjar, aigua, per sort no vam necessitar-la per a cap incidència més greu, tret de quan ens vam trobar els companys de l'agrupament Jaume I del Coll, que havien perdut 8 pioners i quan els vam localitzar vam fer un viatge amb la furgo plena de motxilles.

Aquesta és una imatge de la unitat de llops en plena acció de rentar plats:

Els follets estaven en un campament molt a prop dels llops:

I els raiers... bé, van fer un raid, i així és com van quedar a la tornada:
I aquí podeu veure més fotografies: http://es.geocities.com/evavendrell/

1 comentari:

  1. ei eva
    gràcies per passar-me l'enllaç
    molt guais les fotos

    cuida't!!

    ResponElimina